czwartek, 23 marca 2017

Zalando - TRND

W ostatnim czasie miałam to szczęście, że wygrałam w projekcie TRND z Zalando. Otrzymałam kupon o wartości 100 zł na wykorzystanie w tym sklepie internetowym. Bardzo fajna opcja bo już od dawna szukałam fajnego plecaka, który byłby zamiennikiem torebki. Szczególnie chodziło mi o plecak na lato, kiedy zaczyna się sezon zwiedzania i wyjazdów. 
Nie chciałam niczego dużego ale też niczego bardzo małego. I znalazłam idealny dla mnie plecak  Dorothy Perkins. Wygląda na elegancki a zarazem jest trochę boho. Dostałam również pięć 20% zniżek przy zakupie za 200zł do Zalando. 

Ogólnie mam dobre wrażenia jeśli chodzi o ten sklep. Wraz z paczką dostałam od razu naklejki z adresem jeśli chciałabym zwrócić towar. Mamy na to aż 100 dni. To świetna opcja dla osób, które nie lubią chodzić do sklepów i szperać w tłumie ludzi. Ja właśnie należę do tego grona osób. Jak mam wejść do sklepu pełnego ludzi i porozrzucanych po sklepie ubrań.. Nie.. to nie dla mnie..
Jeśli nam coś nie pasuje to odsyłamy i dostajemy pełen zwrot kosztów. Szybko, łatwo i przyjemnie. 


Aby wziąć udział w projektach, takich jak ten z Zalando, wystarczy zarejestrować się na stronie TRND i czekać na projekty. Brałam udział już w kilku takich akcjach, jest to całkowicie bezpieczne i nic nas nie kosztuje. Wystarczy mieć szczęście. 

Link do plecaka: https://www.zalando.pl/dorothy-perkins-plecak-green-dp551h08j-m11.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz